שימוש במחירונים לפי סוג הלקוח

במידה ויש לכם לקוחות עיסקיים או לקוחות אחרים שתרצו להעניק להם מחירון שונה, ניתן לבצע זאת! המחיר יקבע באחוזים ממחיר המכירה לתוצרת טרייה (הפטורה ממע"מ) ולתוצרת רגילה.

במקום הנחה גורפת ממחיר הקצה, המערכת מחשבת את מחיר המכירה לפי עלות המוצר.

כיצד נעשה זאת?

תחת תפריט המשתמשים נמצא Client Types. נוכל לבחור לכל סוג לקוחות את המרווח. לדוגמא לקוח מסוג בעלים משלמים 17% תוספת על מחיר מוצרים יבשים (מע"מ בלבד) ובלי מרווח למוצרים טריים (מחיר עלות).

לקוח סיטונאי משלם 15% על מוצריים טריים ו 25% על מוצרים יבשים (כולל המע"מ – מאחר שבמחירונים אנחנו רושמים את המחיר הגולמי ללא מע"מ).

פעולה זאת תתבצע ע"י הבעלים או המנהל העיסקי של הפעילות.

בשלב הבא, מנהל האתר יכול לשייך בין לקוח לסוג מחירון (Customer type).

כעת, כאשר הלקוח (עם המחירון השונה) יבצע הזמנה, הוא יראה בעגלת הקניות את המחיר המועדף.

ובעמדת המנהל: לאחר שמירת ההזמנה (במצב ממתין לתשלום), לחיצה על "חישוב מחדש" תחשב את המחירים לפי המחירון שאליו מקושר הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *